Parduotuvės taisyklės
1543
page-template-default,page,page-id-1543,theme-bridge,bridge-core-1.0.4,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-4,qode-theme-ver-18.0.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Parduotuvės taisyklės

Visos DUSK prekės yra pristatomos per OMNIVA paštomatus . Dažniausiai visos prekės yra pagaminamos per 5-7 d.d. ir išsiunčiamos. Visos DUSK prekės, pervežimo metu yra stipriai apsaugoti ir tik stipriai išimtiniais atvėjais gali būti pažeisti pervežimo metu.

 

Atsitikus pristatymo metu pažeidimo atvejui prašome nedelsiant pranešti DUSK administracijai nurodytais kontaktais ir mes greitai išpręsime kilusius nesklandumus.

 

Apibrėžimas

 

Sąvokos

 

  1. Klientas – fizinis asmuo, juridinis asmuo arba organizacija kuri nėra priskiriama fiziniam asmeniui. Jų nuostatos suteikia teisinį veiksnumą sudaryti užsakymus elektroninėje parduotuvėje.
  2. Taisyklės – tai nuostatai kurie apibrėžia elektroninės parduotuvės pirkimo taisykles .
  3. Interneto parduotuvė – dusk.lt internetinė parduotuvė kurioje klientas gali pirkti mūsų produkciją.
  4. Produktas/produktai – tai produktai kurie yra elektroninėje parduotuvėje.
  5. Pardavimo sutartis – tai produkto pirkimo sutartis sudaryta tarp kliento ir pardavimo atstovo sutartis kuri užsisakaito perkant produktą.
  6. Užsakymas – Kliento tiesioginis įrodymas ir sutarties faktas apie pirkimą dusk.lt elektroninėje parduotuvėje su užsakymo numeriu.

 

Bendrosios nuostatos

 

  1. Šis punktas nustato elektroninės parduotuvės dusk.lt naudojimosi taisykles.
  2. Dusk.lt elektronine parduotuvę valdo UAB „Drūta“ įmonė.
  3. Norėdamas naudotis elektronine parduotuve klientas privalo gauti prieigą prie terminalo bei interneto ryšio.
  4. DUSK pasilieka teisę apriboti klientų laisvę naudotis elektronine parduotuve jei jie pažeidžia kažkurias iš šių ar kitų numatytų taisyklių.
  5. Klientai su visomis mūsų taisyklėmis gali susipažinti dusk.lt elektroninėje parduotuvėje.

 

Internetinės parduotuvės naudojimosi taisyklės

 

  1. Registracija kaip internetinės parduotuvės dalis yra neprivaloma. Klientas gali pateikti užsakymą be registracijos parduotuvėje, perskaitydamas šias taisykles ir priimdamas jas.
  2. Registracija atliekama užpildant registracijos formą.
  3. Registracijos sąlyga sutikti su mūsų privatumo taisyklėmis.
  4. DUSK administracija turi teisę apriboti arba išvis sustabdyti kliento veiklą elektroninėje parduotuvėje jei : klientas registracijos metu pateikia neteisingus duomenis, pažeidžia trečiųjų šalių teises, pažeidžia kitų klientų teises.
  5. Klientas turi naudotis elektronine parduotuve tik laikydamasis Lietuvos Respublikos įstatymų ir vadovaudamasis elektroninės parduotuvės dusk.lt nuostatomis ir kitomis taisyklėmis.
  6. Klientas negali naudoti jokios programinės įrangos kuri galėtų pakenkti elektroninės parduotuvės veikimui.
  7. Klientas negali naudotis elektroninės parduotuvės informacija komerciniais ar kitais sąvanaudiškais tikslais.

 

Pirkimo sutarties sudarymo tvarka

 

  1. Norėdami sudaryti pardavimo sutartį per internetinę parduotuvę, eikite į svetainę dusk.lt ir pasirinkite prekes, atlikdami vėlesnius techninius veiksmus, remdamiesi Klientui rodomais pranešimais ir interneto svetainėje pateikta informacija.
  2. Kliento užsakytos prekės rodomos krepšelyje.
  3. Pateikdamas užsakymą – kol paspaudžiamas mygtukas, patvirtinantis užsakymą, Klientas turi galimybę keisti įvestus duomenis ir pasirinktą produktą. Norėdami tai padaryti, vadovaukitės Klientui rodomais pranešimais ir interneto svetainėje esančia informacija.
  4. Klientas, naudodamas internetinę parduotuvę, pateikė visus reikalingus duomenis, bus rodoma pateiktos užsakymo santrauka. Pateikto užsakymo santrauka, be kita ko, apims pasirinktų prekių ar paslaugų aprašymą, bendrą kainą ir visas kitas išlaidas.
  5. Norint išsiųsti Užsakymą, būtina priimti Taisykles, pateikti asmens duomenis, pažymėtus kaip privalomus, ir paspauskite mygtuką, patvirtinantį Užsakymo pateikimą.
  6. Sutarties sudarymu yra laikomas užsakymo patvirtinimas ir kliento pavedimas į UAB „Drūta“ sąskaitą.
  7. Klientas gali susipažinti su šiomis taisyklėmis, bet kuriuo metu.

 

Pristatymas

 

  1. Užsakytos prekės yra siunčiamos užsakyme nurodytu adresu.
  2. Užsakymas yra siunčiamas per Omniva.
  3. Į pristatymo kaštus įeina : Nurodoma užsakyme.
  4. Pristatymo terminas yra nuo 7 d.d. priklausomai nuo prekės. Pristatymo sąlygos ir terminai gali kisti kai yra nurodoma produkte kiti pristatymo terminai. Pristatymo terminas pradedamas skaičiuojamas sekančią dieną po užsakymo gavimo.
  5. Jei jus pasiekia sugadinta prekė prašome kuo skubiau susisiekti su DUSK administracija.
  6. Prekės labai retais atvėjais gali vėluoti dėl šventinių dienų.

 

Kainos ir mokėjimo būdai

 

  1. Visos kainos pateikiamos mūsų parduotuvėje yra nurodytos prie produkto eurais.
  2. Klientas turi galimybę atsiskaityti pavedimu per PAYSERA/PAYPAL sistemą, tiesioginiu pavedimu mums.

 

Grąžinimas ar prekės atsisakymas

 

  1. Prekes galite grąžinti ir atsiimti pinigus per 14 dienų.
  2. Grąžinama prekė turi būti neišpakuota ir nenaudota kliento. Kitu atvėju ji nebus priimama.
  3. Pinigai grąžinami per 14 darbo dienų nuo prekės grąžinimo dienos.
  4. Dėl prekės mums ir pinigų jums grąžinimo prašome siųsti prašymą laisva forma į mūsų nurodytą el. paštą.
  5. Prašyme reikia nurodyti grąžinimo priežastį.

 

Skundai

 

  1. Visi skundai yra teikiami raštu į mūsų el. paštą kuris nurodytas elektroninės parduotuvės kontaktuose.
  2. Turint skundų dėl prekės privalote konkrečiai aprašyti kodėl skundžiatės preke. Jei ji turi defektų juos užviksuoti kamera ar kitu gebančiu fotografuoti įrenginiu.
  3. Į visus skundus mes įsipareigojame atsakyti ne vėliau kaip per 14 dienų raštu.
  4. Skunde pateikite visus turimus užsakymo duomenis, tai pagreitins visą procesą ir leis mums greitai išspręsti problemą.

 

Skundai dėl el. parduotuvės gedimų

 

  1. Dusk.lt imasi visų reikiamų priemonių, kad elektroninė parduotuvė veiktų stabiliai ir patenkintų visus mūsų klientų lūkeščius. Į visas klientų išsakytas problemas atsižvelgsime ir jas pašalinsime per protingą laikotarpį.
  2. Klientas gali pranešti mums apie visus pastebėtus gedimus mūsų nurodytais kontaktais.
  3. Į užklausą bus atsakyta per 14 dienų.